Kære familier,

Mandag d. 22. juni afholder vi som tidligere skrevet ud huebegivenhed for alle 3.g-elever i tidsrummet 9.00-11.30.

Første del af programmet er kun for elever, men til anden halvdel vil vi gerne invitere jer forældre / familier til at deltage. Husk at hver elev kun må tage fem familiemedlemmer med.

Programmet og retningslinjerne er som følger:

Kl. 9.00-9.45: Kun for elever! Hyggelig morgenmad med klassen og en af lærerne.

9.45-11.30: For elever OG familie!

Fra kl. 9.45 er i forældre velkomne på skolen, så I kan være her, når jeres student modtager det midlertidige diplom og skal have huen på.

Dette foregår enkeltvis for hver elev i et tilstødende lokale. I må komme på skolen 10 minutter før jeres student skal ind og have overrakt beviset. Eleverne kan se rækkefølgelisten med tider på aktiviteten i Lectio! Vi har bedt dem vise jer denne, da vi ikke må lægge den på hjemmesiden. I er også altid velkomne til at ringe på skolens hovednummer, hvis I bliver i tvivl om hvad tid I må komme, tlf.; 48177555.

Når I møder ind, skal I være opmærksomme på, at I ikke må benytte hovedindgangen. For hver klasse er der en separat indgang, som I skal vente udenfor ved. I kan se et kort over hvor I skal vente henne HER. Her vil I blive hentet af en lærer, når jeres student skal ind til overrækkelse, så I her kan komme ind på skolen og vente uden for døren, som var det en helt almindelig afsluttende eksamen. Vi har vejvisere stående ved hovedindgangen, hvis man bliver i tvivl om hvor man skal være, når man kommer frem til skolen.

Når I står og venter udenfor skolen, skal i stå med en meters afstand. Når I bliver hentet ind, vil der være en håndsprit lige indenfor døren, som vi vil bede jer benytte.

Husk også:

• God hosteetikette (host i ærmet)
  • Undgå knus og kram
  • Hvis du har symptomer på smitte med Covid-19, så skal du blive hjemme (symptomer: hoste, feber, ondt i halsen, muskelsmerte, vejrtrækningsbesvær, hovedpine). Får du symptomer mens du er her, så skal man gå hjem med det samme og hjemmefra orientere skolens kontor på telefon 4817 7555.

Når familiens student har fået bevis og hue på er i velkomne til at tage ophold udenfor på skolens område, bare i sørger for at holde god afstand imellem jer – og til de andre familier. Er er god plads på boldbanen!

Morgenmads-arrangementet er alkohol-frit.

Vi glæder os rigtig meget til at se jer!