Kære studenter og familier,

1. 21., 22. og 23. juni har I alle jeres sidste eksamen og får jeres hue på, og vi glæder os til at fejre jer.

Rammerne for fejringen på dagen er som følger:

I fløjene ved eksamenslokalerne er der kun adgang for elever, der skal til eksamen. Når eksaminationen er helt færdig, og man har fået sin sidste karakter, skal man gå ud i badekarret, hvor familien venter. Her vil der være en festlig port, hvor man kan få huen sat på og taget billeder 😊

Familier er således meget velkomne indenfor på skolen i disse dage, men pga. Covid-19 situationen gælder følgende retningslinjer:

• Hver elev må maksimalt have 5 familiemedlemmer med indenfor i badekarret. Der skal altid holdes min. en meters afstand til de personer i området, som man ikke er i familie med.
  • Familien skal benytte hovedindgangen, når man kommer til skolen, og man bedes tidligst gå indenfor i badekarret 5 minutter før ens student er færdig med eksaminationen. Kommer man tidligere, bedes man vente udendørs.
  • I indgangen skal vi venligst bede alle fremvise et gyldigt coronapas eller et negativt testresultat, der ikke er over 72 timer gammelt. Vær venlige at have det klar til fremvisning i døren.
  • I badekarret vil der være stillet borde klar, hvor de 5 familiemedlemmer kan fejre deres student, men grundet pladsmangel skal vi bede hver familie maks. opholde sig der i 30 minutter. Husk at rydde bordet af efter jer.
  • Hvis man opholder sig udendørs, er man velkommen til at invitere flere familiemedlemmer med, ligesom man må blive her, så længe man vil. Der vil være opstillet borde og bænke til formålet på græsarealet mellem Idræt og G/H-fløjen og bag kantinen.
  • Husk at holde minimum en meters afstand til alle, som ikke er del af jeres egen familie. Dette gælder både indenfor og udenfor.
  • Husk at spritte hænder af, når man går ind på skolen.

Husk også:

• God hosteetikette (host i ærmet)
  • Undgå knus og kram
  • Hvis man har symptomer på smitte med Covid-19, så skal man blive hjemme (symptomer: hoste, feber, ondt i halsen, muskelsmerte, vejrtrækningsbesvær, hovedpine). Får man symptomer mens man er her, så skal man gå hjem med det samme og hjemmefra orientere skolens kontor på telefon 4817 7555.
  • Hvis man selv eller ens nærmeste familie er i en særlig risikogruppe, bør man tage særlige forholdsregler.

Vi glæder os rigtig meget til at se jer!