Kære kommende studenter og forældre.

Vi glæder os til at se jer alle sammen til translokationen på Allerød Gymnasium den 26. juni, hvor vi vil fejre årets studenter og sende dem godt afsted på vogntur!

Vi har nu en endelig plan klar for arrangementet.

Det er et krav fra myndighederne, at alle klasser har translokation enkeltvis, hvorfor translokationen i år afholdes af tre runder med tre translokationer ad gangen. Sammen med de kommende studenter har vi trukket lod om hvem der holder dimission hvor på skolen og hvornår. Hver translokation vil vare 45 minutter. I løbet af næste uge sender vi et mere detaljeret program ud på skolens hjemmeside sammen med de Covid-19-retningslinjer, vi må bede jer overholde.

Vi henstiller som altid til, at hver elev kun tager to familiemedlemmer med til translokationen. Pladsen er trang!

Efter translokationen vil I alle blive fulgt ud til studentervognen, der holder på et afspærret område, så vi sammen kan sende studenterne godt afsted. Alle klasser fotograferes lige inden vognturen, så vi får billeder til vores galleri i hus!

Planen over klassernes translokation er som følger:

9.00-9.45: 1. translokationsrunde
3s – i Badekarret – indgang via skolens hovedindgang
3p – i idræt – indgang via idræts hovedindgang
3z – i E/F-fløjen – indgang via trappen ved E-fløjen

9.45-10.15: Studenterne sendes afsted i studentervognene

10.15-11.00: 2. translokationsrunde
3dq – i Badekarret – indgang via skolens hovedindgang
3x – i idræt – indgang via idræts hovedindgang
3v – i E/F-fløjen – indgang via trappen ved E-fløjen

11.00-11.30: Studenterne sendes afsted i studentervognene

11.30-12.15: 3. translokationsrunde
3m – i Badekarret – indgang via skolens hovedindgang
3n – i idræt – indgang via idræts hovedindgang
3r – i E/F-fløjen – indgang via trappen ved E-fløjen

12.15-12.45: Studenterne sendes afsted i studentervognene

Vi glæder os til en festlig dag!

Venlig hilsen

Kirsten