Orienteringsaften i aften

Vær med til virtuel orienteringsaften. Vores elever, lærere, studievejledere og skoleleder er klar til at præsentere dig for gymnasiet og vores mange spændende studieretninger.

Oplæggene er i gang lige nu. Se mere information nedenfor!

Følg med øverst på siden
Orienteringsaften begynder med en fælles præsentation. Følg med øverst her på siden.

Vælg et oplæg nedenfor
Efter den fælles præsentation kan du deltage i et valgfrit oplæg.
Du kan chatte med elever og oplægsholderen – men de og de andre deltagere kan ikke se dig på kamera eller høre dig.

Du bliver bedt om at downloade Zoom, når du trykker på et oplæg. Du kan med fordel downloade Zoom på forhånd her:

Download Zoom gratis for at deltage i oplæg

Studieretning 4

Biotek A, Matematik A, Fysik B

Studieretning 5

Biologi A, Kemi B

Studieretning 6

Samfundsfag A, Matematik A

Studieretning 7

Samfundsfag A, Engelsk A

Studieretning 11

Engelsk A, Tysk A, Samf B

Mød studievejlederne

Team Danmark

Mød læsevejlederne

Mød skolens ledelse

Åbn Zoom-møde

Vælg et nyt oplæg ovenfor
Efter du har hørt ét oplæg, kan du nu vælge at høre et andet oplæg, som du er interesseret i.

Vælg et oplæg ovenfor som du vil stille spørgsmål til
Hvis du ikke fik besvaret dit spørgsmål til de to foregående oplæg, kan du stille dem nu. Du kan blive i det samme Zoom-møde, eller du kan skifte til et andet.

Tak for i aften
Du er meget velkommen til at udforske vores hjemmeside og sociale medier for at opleve mere af livet på AG.

Læs mere om AG

Hvem er du?

Svar på spørgsmål om dig selv – og lær de andre deltagere at kende!

Hvor bor du?

Hvad er vigtigt for dig, når du vælger gymnasium? Vælg gerne flere!

Følg livet på gymnasiet

Følg gymnasiet på Facebook og få et indblik i, hvordan det faglige og sociale liv er. På Snapchat og Instagram poster gymnasiets elever selv opslag og stories fra hverdagen.