Kære folketingskandidater og kandidater til EU-parlamentet!

Vi har besluttet, at vi her på Allerød Gymnasium vil holde en slags åbent hus for alle politikere, der stiller op til det ene eller andet valg på onsdag den 15/5 i frokostpausen (11.35-12.05). Vi vil gerne medvirke til, at vores elever fortsat er bevidste om de to forestående valg, har et godt beslutningsgrundlag – og får en tilskyndelse til at deltage med deres stemme!

I er velkomne på Allerød Gymnasium fra klokken 11.15! Så er der tid til lige at komme på plads inden elevernes pause starter. Vi kan ikke love, at der er borde til rådighed, så man skal kunne klare sig uden!

Der gælder nogle få regler:

• Du må ikke opsøge vores elever
• Du må tale alt det du vil, med dem, der opsøger dig
• Du skal rydde op, når frikvarteret er gået (flyers, papir mm)

Venligst giv besked, hvis du ønsker at deltage – enten på mail lba@allgym.dk eller telefon 48177555. Fortæl hvem du er, hvilket parti du stiller op for – og hvilket valg, du stiller op til.