Rektor byder velkommen

Kære nye elev

Vi glæder os til at være med til at give dig tre fantastiske år på AG! Tre år hvor du bliver klogere på mange forskellige områder – og tre år hvor du får nye venner, nye indtryk og personlig udvikling, som kommer dig til gode fremover i dit liv.

Læs hele rektors velkomst

Se vores videoer

Se vores online orienteringsaften 2022

Kom og besøg gymnasiet

Selvfølgelig skal du se skolen, mærke stemningen og møde nogle af vores elever og lærere inden du vælger gymnasie. Du kan besøge gymnasiet på flere forskellige måder.

Orienteringsaften Andre besøgsmuligheder

Er du vild med sport?

Vi er et aktivt gymnasie, der med frivillige idrætsaktiviteter styrker fællesskabet på skolen.

Vi samarbejder også med Team Danmark. Dyrker du sport på eliteniveau, har du derfor mulighed for at få tilrettelagt din uddannelse, så den passer til din træning.

Elitesport og idræt

Følg livet på gymnasiet

Følg gymnasiet på Facebook og få et indblik i, hvordan det faglige og sociale liv er. På Snapchat og Instagram poster gymnasiets elever selv opslag og stories fra hverdagen.