Super Bowl event på Allerød Gymnasium

Super Bowl, kulminationen på en lang sæson med amerikansk fodbold, er finalen i den Amerikanske football-liga NFL som ses af fans over hele verden – også af elever på Allerød Gymnasium. I nat samledes 59 elever til et hyggeligt event, hvor de fulgte kampene mellem San Francisco 49ers mod Kansas City Chiefs.

Mens optakten til selve Super Bowl kampen rullede over skærmen var der boldspil i hallen, pizzahygge og forskellige konkurrencer planlagt af elever med stærk interesse for den Amerikanske sportsgren. Ved kick off kl. 00.30 var alle klar i soveposer, på luftmadrasser og i sofaer, hentet rundt omkring på skolen.

Den store mængde kaffe og sodavand fik flere elever til at fortsætte fælleshygge til morgenmaden blev serveret kl. 7.30 i Jills kantine. Trods kun meget lidt søvn var alle elever klar, da det ringede ind til mandagens første lektion kl. 8.00,

Tillykke til Kansas City Chiefs og til eleverne i AGLounge udvalget for et fantastisk vellykket arrangement, udtaler lærer Charlotte Villefrance som vågede over eleverne hele aftenen og natten.