Årets musical var en stor succes

Torsdag, fredag og lørdag i uge 5 opførte elever på Allerød Gymnasium årets musical, som i år var Jim Jacobs’ og Warren Caseys klassiker ”Grease”, og det var en stor publikumssucces fortæller Flemming Borg Nielsen, som er lærer på gymnasiet, og som har været producer for forestillingen: ”Allerede inden forestillingen om torsdagen måtte vi sætte ekstra stole op, fordi forhåndsinteressen for billetter havde været så stor” fortæller han og fortsætter: ”Ved hver af de tre forestillinger var der langt flere tilskuere, end vi havde regnet med, så opbakningen fra elever, medarbejdere, forældre og folk fra byen har været overvældende.”

83 elever på skolen har været involveret i årets musical, som blev styret af 10 lærere. Næste år skal eleverne selv stå for musicalen, da det er en tradition på gymnasiet, at musicalen er lærerstyret hvert andet år og elevstyret hvert andet år.