Virtuelt Super Bowl event på AG

Amerikansk Super Bowl finale markeres normalt på AG med et større, socialt event, der indebærer diverse kick-off konkurrencer, boldspil i skolens store hal, Pizza-hygge og naturligvis overværelse af kampene på storskærm i soveposer. Den nærkontakt og det sociale sammenhold havde to friske AG elever fra skolens AGlounge udvalgt tænkt sig at genskabe for skolens elever med et noget mindre virtuelt kick-off event over zoom. Søndag aften, før kampstart mellem Tampa Bay Buccaneers og Kansas City Chiefs. kl. 00.30, satte Sebastian 1de og Bjarke 3cd sig bag hver deres skærm, bevæbnet med Super Bowl snack, festligt pynt og deres gode humør. Meget modigt satte de gang i diverse kick-off konkurrencer, bragte Super Bowl anekdoter, fun-facts og info om nattens kampe. Det lykkedes dem at få skabt kontakt i det virtuelle rum, hvor chatten hurtigt løb egne vegne og skabte bånd mellem eleverne hjemme bag egne skærme. Virtuel super Bowl kan aldrig erstatte det traditionsrige Super Bowl event på AG, som eleverne fra årsstart ser frem til. AG elever viser dog igen, at de er stærke sammen og friske på at arbejde for fællesskabet på tværs af årgange.