Virtuelle WOD (Work Out of the Day)

Virtuelle WOD (Work Out of the Day) fuldføres individuelt, eller måske i selskab med et familiemedlem, en kammerat over Zoom eller med en god ven/veninde der er i jeres ”corona-boble”.
Hver WOD kommer IKKE til at tage mere end 20 minutter og slutter måske af med en form for ”finisher”. Planen kommer til at se ud som følgende:

Mandag:
– Info: : En instruktionsvideo forklarer hvad WOD går ud på, og hvad i skal bruge af udstyr (det kan være alt fra en stol til en 2 liters flaske med vand i eller noget helt tredje). I vælger selv, hvornår I laver WOD.
– Præmie: Der gives præmie til den elev, der tager det bedste WOD billede og sender det til mig på Lectio med emnet: ”WOD 1”. Derudover trækkes der lod blandt alle deltagende om et lille goodie-bag fra Bodylab.

Onsdag:
– Info: En instruktionsvideo forklarer hvad WOD går ud på, og hvad i skal bruge af udstyr. I vælger selv, hvornår I laver WOD. I skal skrive til mig på Lectio i forhold til, hvor lang tid I er om at lave WOD.
– Præmie: Der gives præmie til den elev, der tager det bedste billede af et selvvalgt/selvlavet udstyr, der skal bruges til WOD + præmie for den hurtigste tid. Billede og tid sendes til mig på Lectio efterfølgende med emnet: ”WOD 2”. Derudover trækkes der lod blandt alle deltagende om et lille goodie-bag fra Bodylab.

Fredag:
– Info: Vi mødes til en fælles live-træning på Zoom for både lærere og elever.
– Præmie: Der gives præmie til den elev der er mest kreativ i sin udklædning til live-træning på Zoom. Et billede skal efterfølgende sendes til mig på Lectio med emnet: ”WOD 3”. Derudover trækkes der lod blandt alle deltagende om et lille goodie-bag fra Bodylab.