Teambuilding – Rebuilding

Efter flere måneders undervisning foran skærmen og en opstartsfase, som blev meget anderledes efter oprettelse af de nye studieklasser i november sidste år, er der i dag (onsdag) og næste onsdag fokus på Teambuilding og genskabelse af klassefællesskabet i 1.g klasserne.

I samarbejde med Team Tours har Allerød Gymnasium sat onsdagen af til at alle 1.g klasserne skal have fokus på fællesskab, teambuilding og det at grine sammen.

I løbet af dagen skal klasserne igennem klassiske øvelser, hvor der er fokus på at løse sjove opgaver og udfordrende aktiviteter alle sammen med fokus på sammenhold og det at få grint sammen.

Efter en fælles opstart hvor der var fokus på at ’bryde isen’ deltog eleverne i klasserne i forskellige aktiviteter rundt på skolen hele dagen.

Som billederne viser var der mange forskellige aktiviteter og måder, hvorved eleverne kunne lærer hinanden bedre at kende igennem.

Det gjorde så heller ikke noget, at vejret holdt og solen brød frem da vi gik i gang med dagen.­­­