Undervisningsmaterialer

Skolen stiller gratis de bøger til rådighed, som anvendes i undervisningen. Du har ansvaret for at passe godt på bøgerne. Ved udlevering skal kvitteres for lånet. Det anbefales at du skriver navn og klasse i bøgerne. Derudover må du ikke skrive i bøgerne. Du kan selv tjekke, hvilke bøger du har via Lectio (Bøger).

Når en bog bliver hjemkaldt, har du pligt til at aflevere den hurtigst muligt. Når du stopper på skolen, skal samtlige bøger afleveres tilbage. Mister du en bog, eller er den ødelagt, når den bliver afleveret, så skal bogen erstattes. Betalingen foregår via mobilepay nr. 30581. Hvis du efterfølgende finder bogen, kan du få pengene retur.

Kontaktperson: Sidse Juul Windahl, der kan kontaktes på tlf. 4810 3351 eller på mail: agsjw@aggym.dk